30 mrt 2011

Liverleaves,Leverbloempje,Hepatica

Finally the first flowers are blooming in our garden. One of my favorites, and I think the smallest one in our garden, are the liverleaves (hepatica) They love the shadow but their faces are always looking for the light. The are beautiful and so delicate.

Eindelijk de eerste bloemen bloeien in onze tuin. Een van mijn favorieten, en ik denk ook wel de kleinste is het leverbloempje. Ze houden van de schaduw maar hun bloemetjes rijken naar het licht. Ze zijn zo mooi en fragiel.



6 opmerkingen:

  1. Hoi Andrea,
    Meid wat kan je dat toch goed, iets wat zo klein en fragiel is zo mooi vastleggen.
    Mooie dromerige sfeer, mooie scherpte op het hartje.
    Gewoon weer helemaal super.
    Ik wil je trouwens hartelijk bedanken, want je heb me aangestoken met deze soort van fotografe.
    Plaats voorlopig nog niets want mijn eerste probeersels staan nog niet eens in de schaduw van deze, maar het is zoooooooooo leuk om te doen, dus thanks.
    Groetjes, Karina

    Oh vraagje......gebruik je een lensbaby bij deze opnames of heb je een ander truckje?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig prachtig, wat een kleuren en details. Favoriet deze keer; de eerste! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I am absolutely thrilled with the colors and light / shadow play. The details are so clear to see. Excellent

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Andrea,
    Prachtige opnames van deze bijzonder mooie bloem. Lijkt wel of hij neonlicht uitstraalt. Erg mooi!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wow, such gorgeous photos. Liverleaves are my favorite flower too. Love the color and details of them, those wonderful spring flowers!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ongelofelijk mooie opnamen. Ik ben erg onder de indruk. Wat een prachtig blauw zeg!

    Complimenten hoor! Enne van mij mag je vaker bloemen fotograferen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...