23 mrt 2011

Finally it's spring again.

Wat is dit genieten dat mooie weer en alles wat boven de grond uitkomt. Van het weekend de hele tuin aan kant gemaakt. Daar krijg ik zoveel energie van maar ook behoorlijk stijve spieren. Pffff voelde me s'avonds een echte stijve hark. Maar je moet er wat voor over hebben. En ik voelde me zeker erg voldaan.
De zonnehoed foto's van mijn vorige upload zijn overigens van vorig jaar. Die bloeien helaas niet zo vroeg. 
I really enjoy the weather at the moment. We worked the whole weekend in the garden and it's looking great now. Now weeds anymore. Now the plants just have to grow. 
I get a lot of energy from working in the garden but also stiff muscles. But is was worth it.



4 opmerkingen:

  1. Beeldschoon. Prachtige zachte uitstraling. En als collage geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Andrea,

    De reden dat jij je een stijven hark voel dat bewijs maar 1 ding.
    Jij hoor gewoon thuis in de tuin :-)
    En dat bewijzen je foto's ook weer, ze zijn om te zoenen.
    Fijne avond en geniet van het lente weer.
    Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een wonderschone kleuren! Kan ik eindeloos naar kijken.
    groetjes Albertine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende pastelkleuren in je foto's.
    Ik kijk nog even rustig verder op je blog en geniet.... super!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...