16 jun 2011

Astrantia Delight

The past week I was very busy with arranging everyting for my Etsy shop. Great to hear and read all those lovely comments. Thank you so much. If there are people who are interested in my cards in the shop but find it unpleasant to sign in and take all the steps you have to do before ordering you can also order it directly to me. Just send me an email which one you like to order and I will email you back.

So almost no time for photography. But past weekend I had a few hours so I jumped in the garden with my camera. It makes me so happy.
This is as you maybe remember one of my favorite flowers in the garden because they are so expressive and artistic to capture. I keep on taking pictures of them and everytime I try to capture it in a different way. You can take pictures of as many flowers as you can, but another challange to me is to give them a different face everytime. And from different kind of Astrantia.

Astrantia Roma:
Astrantia Major Ruby Star:
I hope you have enjoyed them as much as I do. Have a great weekend.

6 opmerkingen:

  1. Hoi Andrea,

    Ik heb inderdaad genoten.
    Wat een juweeltjes plaats je weer.
    Stuk voor stuk om te zoenen, of om als kaart te verwerken natuurlijk.
    Heerlijk zeg spelen met scherpte diepte en kleuren.
    Ja echt genoten.

    LG, Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende foto's. Zo knap zoals je dat met de compositie en scherpstelling doet. En nabewerking versterkt het geheel nog eens. Complimenten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Andrea,
    Wat ontzettend mooi zijn ze weer!! Echt een hele mooie serie, fantastisch hoe je dit toch telkens weer voor elkaar weet te krijgen. Mooie fleurige kleuren met telkens een zeer mooie lichtval met ook nog bijzonder fraai gekleurde achtergronden. Echt Klasse!!
    Jouw foto's inspireren me enorm Andrea. Probeer momenteel zelf ook regelmatig in mijn tuin, zo aan het begin van de avond, het één en ander uit met een Clematis (bv met tegenlicht). Erg leuk om te doen en je hoeft er niet eens ver voor weg, want er staat genoeg in bloei momenteel.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  4. These are such beautiful photographs Andrea!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantastische serie van ook een van mijn favoriete bloempjes...ik heb witte in m´n tuintje staan.
    Ik wil je ook nog heel veel succes wensen met je je shop ! Het gat vast lopen als een trein want dit soort juweeltjes op een kaartje is natuurlijk helemaal te gek!
    Liefs Anne

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...